Recenze na Filmy, Anime, Hudbu, Knihy - Abiotic

Battlefleet Gothic: Armada

Kutim

Vrtám se momentálně v Linuxu a MacOS X :)

Momentálně čtu hodně věcí :)

Poslouchám Wardruna, King Diamond

Koukám na Anime série z podzimní sezóny

Z hrané scény se rozhoupávám k Vikingům

Filmy starý padesátkový fláky snad i Univesal horory :p

Hraju W40K Dawn of War III

C

o

 

k

u

t

i

m

Gothic armada

Kill the mutant, burn heretic...no znáte to :)

Máme tu další hru ze světa Warhammer 40k. Zapomeňte na obligátní vojáčky, tentokráte se přesouváme v podání Tindalos Interactive do vesmíru k Imperiálnímu námořnictvu v mixu realtime strategie a RPG.

Gothic sektor čelí dvanácté black crusade, kterou vede Abaddon the Despoiler (ano, je to ten z původního Horova Mournivalu) a k tomu všemu na sektor útočí Orkské hordy a Eldarští piráti. Vy jakožto admirál vesmírného námořnictva se musíte vypořádat se všemi těmito problémy.

Zpočátku máte k dispozici eskortní lodě a lehké křižníky. V pozdější fázi hry se Vám odemknou možnosti přidat křižníky, bitevní křižníky a nakonec bitevní loď (ano, pouze jedna). Každou z lodí je možno vylepšovat. Můžete vylepšit nejen všechny systémy - zbraňové, obranné apod. ale i posádku, která pak dosahuje lepších výsledků. Prostě se moc nebouří a vy nemusíte popravovat velitele :). Máte také možnost favorizovat loď nějaké frakci – Adeptus astartes (lepší výsadky), Mechanicum (upgrade slot), Imperial Navy (eskortní loď kobra), Inqusition (odhalení nepřátelské lodi).

Po prvních bitvách mi přišlo, že tady nebudou bojovat masivní armády. V pozdější fázi hry tak neustále lítáte převážně se třemi loděmi - Dva bitevní křižníky a jedna bitevní loď. Z oblohy sestřelujete své nepřátele a už se vztekáte méně. Proč? Protože lodě se prostě chovají divně. Jedna z vlastností, která mne vytáčela nejvíce, bylo nezávislé manévrování. Již staří Angličani na moři si signalizovali změny kurzů, aby se při bitvě sami nepotopili. Ve čtyřicátém století tohle neplatí. Císař má asi dost duší a materiálu na to, aby kolidující lodě nahrazoval i s posádkami. Dalším nehezkým prvkem byly mise kampaně, které se sestávají z obrany/útoku na planetu (ty mne děsně nebavili), ochrana/zničení lodi nesoucí důležitá data (strašná stíhačka), assasination (opět strašná stíhačka), obrana/útok na konvoj, zničení nepřátelské flotily. Tyto mise opakujete až do totálního zblbnutí (já do 32.tahu), navíc průměrný čas mise je 7-10minut na velké mapě 3 Vaše lodě versus 4-8 nepřátelských.

I přes repetitivnost, výše zmíněné otravné prvky a bugy (ano není nad to, když uděláte misi a ona se neukončí nebo přeblikne obrazovka, která místo animace zůstane černá :))   se jedná o kvalitní počin. Sám bych jen navrhoval odstraněné limitu, aby bitvy byly fakticky velké, ale to je tak všechno :)

 

{jcomments on}

 

Sdílejte tento článek

prechod

4373035
Today
This Month
Last Month
All days
515
24498
34840
4373035

Your IP: 3.145.23.123
Server Time: 2024-04-20 12:36:45

Kontaktujte Mne:

e-mail: paul.muaddib.at.tiscali.cz

ICQ: Paul Muad'Dib 

Skype: Skype status

Legacy of Alchera Guild

fotokate

Lorgit

Shoujo-ai

Shadow

SETI@HOME