Falešné nebe je stále nad Zemí a Hell's gate ještě nezmizela…
Hei je zpět, avšak tentokráte jej nepoznáte. Jeho postava spíše sekunduje Suou Pavlichenkové a její neznámé roli ve hře Syndikátu a Sekce 3. A právě to je na celé věci zmatené, divné. Osobně jsem se těšil na pokračování, režisér je stejný jako v prvním případě, ale materiál, se kterým pracuje je naprosto jiný a v mnohých ohledech nelogický s předchozím dějem. Hlavní hrdinkou je, jak jsem již psal Suou, která doposud žila klidným životem školačky v ruských luzích a hájích, kde také ráda fotila, protože lásku k focení má po své matce. Jenže jednoho dne se svět změnil. Její kamarádka Tanya se stala Kontraktorem, který nemá emoce a stává se loutkou v ruských službách. Téhož dne ruské síly navíc zaútočí na její rodinu, Hei zavraždí jejího otce a Suou se náhle stává štvancem. Na své cestě potkává Heie, který se změnil k nepoznání. Tato postava je v tomto pokračování divně napsaná a dělá věci, které nikdy nedělala i z pohnutek, které později vyplynou na povrch.
Celá série je jednou velkou honičkou, v první fázi na Suou o které si myslí, že je svůj vlastní bratr (jež je Kontraktorem). Později se přidává hon na Heie, protože Sekce 3 drží jeho "milou" Yin. To celé je protknuto tím, že nadchází čas Izanami a Izanagi, kteří se nesmějí setkat, protože by uvrhly svět do skázy a právě Yin je Izanami...
Opravdu nevím, po dokoukání jsem si říkal, nebylo to špatné. Suou byla roztomilá (jakož i Kirihara a Tanya), ale prostě nemělo to takový šmrnc, jaký bych očekával. Chybělo tam dost vysvětlení, jak např. získali Yin, bylo zde i několik podivných časových skoků, kde se vzala hlavní teorie o Izanami, co jsou některé strany zač. Konspirace tam bylo mnoho, ale mnohdy se v tom člověk ztratil i s pohnutkami. Navíc cíl příběhu byl taky podivný, dost kopíroval (z jiného úhlu) příběh původní. Celé vyvrcholení pak přišlo jako nucené, nic neříkající a již mnohokrát použité v jiných sériích což táhne hodnocení dolů. Čekal jsem zřejmě trochu víc (Yin, Kirihari), ale zaslouží si přes těžké díry v příběhu