Kenji Kawai - Concert 2007 Cinema Symphony

Cover

Znáte to, někdo nedělá nic (jako já) a někdo dělá skvělou muziku (jako Kenji Kawai)…

(Sobecky) K mému svátku, jsem dostal dvou diskovou edici koncertu Kenji Kawaie Concert 2007-Cinema Symphony. Tímto moc, moc děkuji ;) (a ještě jednou moc).

Kenji Kawai

Kenji se narodil 23.Dubna 1957 v distriktu Shinagawa v Tokyu (pro slečny-má krevní skupinu A). Vystudoval Tokai Univerzitu a potom to zkusil na Shobi Music Academy, ale tak nějak po roce a půl utekl s tím, že bude hrát ve skupině s přáteli, jenže ani to se nevyvedlo a každý šel svou vlastní cestou. Jenže přeci jen kontakty v této sféře jen tak nevymizí a Kenji začal dělat v domácím studiu hudbu pro filmy a reklamy. Nejvíce se uchytila hudba pro rádio, od něhož byl doporučen, anime studiím, aby jim dělal soundtracky. Nu a od té doby má na kontě mnoho působivých kompozic nejen z anime, ale i z mnoha filmů z nichž některé nejsou ani Japonské výroby. Angažoval se např. v OST u čínských či Korejských sousedů. V roce 2007 pak pod záštitou Japonského národního dědictví (či tak něco) realizoval 150min dlouhý koncert ve kterém zazněly jeho největší hity.

Všude nástroje

Na prvním DVD tak mohu shlédnout (samozřejmě i poslechnout) songy z anime Patlabor , Patlabor 2, Mezame no Habukome, Ghost in the shell, Battle of Wits. U druhého dvd se Kenji zaměřil na stěžejní Ghost in the shell 2 a Avalon. Samozřejmě jakožto hudební šílenec umí hrát na kupu nástrojů, takže si jich vyzkouší docela dost a přitom všem ještě dává velký pozor na sbor, či ústřední operní zpěvačku (která je z Polska), aby vše bylo podle jeho představ.

Stage

Co se týče obrazového materiálu, není až tak kvalitní (na to, že se jedná o DVD9), avšak žádné kostičkování či viditelná komprese není znát. Zvukově je na tom o dost lépe, ač na obalu píší 5.1, jak jsem koukal tak jsem koukal, ale našel jsem pouze PCM 2.0 a pak jen DTS 5.1, ovšem já stejně poslouchám většinou DTS, takže standardní 5.1 s klidem oželím a 2.0 zas bude dobrý na sluchátka. Celkově koncert vypadá dobře, ač trochu nevyváženě (chybí mi tam některé seriálové hitovky :o)). Všem určitě doporučuji poslechnout si tento netradiční výlet do hudební sféry (tedy pokud se vám poštěstí dvd sehnat).

Sbor

4377782
1061