Toaru Majutsu no Index

Cover - Toaru Majutsu no Index

Nedávno jsem se tu rozepisoval o sérii Toaru Kagaku no Railgun…

A právě Railgun je taková vedlejší story této série (která má nyní již druhou sérii cca už 7 dílů). Index mi představuje více Kamijou Toumu, který byl v Railgunu jenom taková vedlejší postava. Uměl negovat veškeré Esperské techniky. Právě Touma jednoho hezkého dne nachází na svém pavlači dívku oblečenou v „jeptišském“ úboru, která se mu představí jako Index (hned potom, co mu řekne, že umírá hlady). Touma je proti své vůli…no zas tak nebudu přehánět, má totiž komplex chránit dívky…zatažen do podivné války Kouzelníků.

Podivná válka?? :D

Dozvídám se, že svět je rozdělen na normální lidi, Espery a Kouzelníky, kteří spolu vždy soupeřili. Touma jako správný klaďas zachraňuje všechny dívky, které se na něj samozřejmě lepí, přičemž se zde objevuje jako vedlejší postava Misaka „Railgun“ Mikoto, a tak trochu i vypadá, že ti dva spolu budou něco mít. Autoři jejich blízkost nějak moc nerozváděli, buď kvůli fanouškům, anebo právě releasovanému pokračování.

Oblíbená postava Misha Kreuzhev

Index běží v podobném duchu jak Railgun, akorát nemá tolik filerů, které mě v dříve popsané sérii tak vadily. Děj se zasazen do několika mini episodních příběhů, které nejsou ani moc pospojovány. Prostě se vyřeší jedna věc a autoři už řeší další. Co jsem tak koukal, jedná se celkem o čtyři příběhové linky+takové finální zakončení všech, které nechalo otevřená pořádná vrata pro pokračování, jenž je už tady.

Pokud Vám jedna Misaka nestačí :)

Celkově se mi série líbila o krapánek více než Railgun (ale hlavní hrdinky v něm zas byly k sežrání). Hudba a animace se povedly, takže taková odpočinková série, u které zažijete akci i zábavu.

Hodnocení